Halaman

Lirik Situasi - Bunkface

diskriminasi menjatuhkan aku
reputasi kini menjadi bisu
dan aku
kulayu
ohh
di situ mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

dan
bila kau menghilang
musnahlah musnah impian
untuk menggapai bintang terangi hidupku
kumahu kau tahu
engkaulah destinasiku
dalam ingatanku
ohh
kerna diri ini tak daya lagi
menempuh hidup yang kutemui
dan aku
kutunggu
ohh

di situ
mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku, Dan
bila kau menghilang
musnahlah musnah impian
untuk menggapai bintang terangi hidupku
kumahu kau tahu
engkaulah destinasiku
dalam ingatanku, oh

dan
bila kau menghilang
musnahlah musnah impian
untuk menggapai bintang terangi hidupku
kumahu kau tahu
engkaulah destinasiku
dalam ingatanku
ohh

dan
bila kau menghilang
musnahlah musnah impian
untuk menggapai bintang terangi hidupku
kumahu kau tahu
engkaulah destinasiku
dalam ingatanku

3 ulasan:

  1. Tanpa Nama7:55 PG

    cayalah lma dah cari lirik lagu ni. thanks

    BalasPadam
  2. Dah lama cari lirik ini. Pertama dengar waktu di twin tower. Ahh...jatuh hati lah. Thanks yaa

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama6:49 PTG

    Rania arissa

    BalasPadam

kerjasama dengan memberi komen dari anda dapat meningkatkan lagi blog ini pada masa akan datang. terima kasih.

Komen Terbaru